Ruim twee jaar geleden startte communicatiebureau DOKcom vanuit de historische binnenstad van Dokkum met online stadskrant www.in-dokkum.nl. Verhalen vertellen over de stad en haar inwoners en positief nieuws brengen. Dat was het doel. Samen met enkele freelancers gingen we aan de slag met het bouwen van de website en het speuren naar nieuws in de stad. Dat bleek een groot succes. Twee jaar na de start volgen meer dan 5000 mensen de website via Facebook. Dagelijks brengen gemiddeld 4500 unieke gebruikers een bezoekje aan de website, met uitschieters tot ver boven de 10.000.

Winactie
Om online stadskrant In-Dokkum.nl nog wat extra kracht bij te zetten en nog meer mensen naar de website te trekken, ging vorige week de ‘Stel ‘m in en win’ actie van start. We verspreidden een flyer huis-aan-huis met de actie en vonden meerdere ondernemers bereid om de actie te ondersteunen. Met resultaat. Enkele honderden mensen deden tot nu toe aan de actie mee en het bezoek aan de website ging structureel omhoog. De actie is te vinden op www.in-dokkum.nl/startpagina.

DOKcom maakt het duidelijk
DOKcom kent de beste mogelijkheden om uw boodschap over te brengen. Dat kan een eenmalige boodschap zijn of een communicatiestrategie die u jarenlang kunt gebruiken. Voor het creëren van websites, magazines, tekst& fotografie en nog veel meer. Soms schakelen we daar de media bij in, vaak is social media onderwerp van ons advies. We kennen ook een team van freelancers dat ons kan assisteren bij grote klussen. Wat wilt u duidelijk maken?