Het verhaal van je bedrijf

DOKcom assisteert en adviseert bedrijven en organisaties bij het vertellen van hun verhaal. Richting media, zakelijke relaties, (potentiële) klanten of specifieke doelgroepen. In vaktaal noemen we zo’n breed gedragen en goed onderbouwd verhaal een sustainable corporate story, maar bij DOKcom hebben we het liever over het verhaal van je bedrijf. Waarom ben je met je onderneming begonnen en waar sta je voor? Zo’n verhaal is opgesteld om de betrokkenheid van de eigen medewerkers met de organisatie te vergroten en om het bedrijf succesvol te kunnen presenteren ten opzichte van concurrenten.

Natuurlijk zetten we de juiste middelen in bij uw verhaal. Welke dat zijn? Dat hangt volledig af van de doelgroep die u wilt bereiken. In ieder geval kunnen we op elk moment bijsturen. DOKcom is namelijk specialist in realtime communicatie. Want ook op dit moment zijn er allerlei live ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op uw organisatie. Wat wilt u duidelijk maken? En aan wie? Neem gerust contact met ons op. We staan voor u klaar!