GuestSupport vroeg DOKcom een website te maken waarop snel duidelijk wordt wat GuestSupport te bieden heeft. Op de homepage zie je meteen wat dit is: “Hoe tevreden zijn uw klanten?” is de vraag waar opdrachtgevers door GuestSupport antwoord op krijgen. De website voorziet in een duidelijke uitleg van alle diensten, nuttige referenties en ook het werven van mystery shoppers. Uiteraard zijn de contactgegevens altijd in één oogopslag vindbaar. Zo is GuestSupport dankzij de website altijd optimaal bereikbaar.
Over GuestSupport
GuestSupport doet onderzoeken voor bedrijven die de mening van hun consumenten willen kennen. Het gaat onder andere om bedrijven uit volgende sectoren: retail, horeca, overheid, (para)medische sector, banken en verzekeraars.
GuestSupport meet klantbeleving o.a. door het gebruik van mystery-shop onderzoeken en helpt bij het implementeren van de hieruit vloeiende inzichten. Men levert maatwerk waarbij de juiste balans tussen harde data en persoonlijke beleving wordt gebracht.
Het resultaat is te zien op:
www.guestsupport.nl